joi, 16 august 2018

Ti-aș da inima mea

Iubite cu ochi limpezi ca apa de izvor,
Când nu ești lângă mine simt că mor,
Cu tine aș fugi din Lumea viselor 
Pe Insula iubirilor,
L-aș pune pe Amor 
Să ne păzească zi și noapte,
Aș construi o cetate 
În care ne-am baricada,
N-aș lăsa pe nimeni 
Să ne fure dragostea. 

Iubite cu obraji de catifea,
Ți-aș da inima mea
De-aș mai avea una de rezervă, 
Mi-aș pune sentimentele la conservă
Să ai din ce să te hrănești 
Până la Calendele grecești;

De-aș ști că mă iubești ca la-nceput,
Ți-aș face așternut din flori, 
Te-ai trezi în zori 
Privindu-mi ochii fermecători,
Te-aș săruta de mii de ori 
Pe buzele-ți cărnoase,
Aș da cu zarul șase șase 
Ca să-ți câștig respectul
Dacă n-ai mai face pe inocentul 
Când jucăm table pe dezbrăcate; 

Iubitul meu de departe,
Aș vrea să-mi fii aproape,
Să te strâng cu drag la piept,
Să mergem seara la concert 
Să ascultăm cum cântă greierii 
În miez de vară, pe a iubirii ulicioară.

Tu ești floarea rară 
Ce răsare în sufletul meu 
Când timpul trece greu
Și liniștea e-apăsătoare,
Fără tine nu există soare, 
Nici lună, nici stele,
Iubirea vieții mele!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Aromă de amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu