joi, 16 august 2018

Repede, nu încet!

Dacă ți-e dor de mine,
Știi unde mă găsești,
Pe Strada Iubirii numărul 1,
Poți să iei tramvaiul 21
Până la Stația Fericirii,
Oricum, eu te voi aștepta mereu cu flori
Pe banca vopsită în două culori;

Dacă vrei să fim din nou împreună
Trebuie să ai tupeu, să zbori cum zbor eu
Pe aripi de vise și de cânt
Purtând iubirea-n suflet
Ca pe un dar sfânt.

Dacă vrei să continuăm
Povestea de altădată
Lasă ușa descuiată în cămara inimii tale,
Să intre iubirea-mi agale,
Să stăm ca pe timpuri la taclale
În toamnele infernale cu ploi abundente;

Hai să desenăm cu marcăre permanente
Păsări albastre și fluturi verzi pe pereți,
Să ne iubim ca-n filme,
Să uităm că suntem poeți!
Vreau să te răsfăț, să mă răsfeți,
Să ștergem trecutul cu bureți de sârmă.

Dacă vrei să stai la a vieții mele cârmă
Ca un căpitan de navă,
Trebuie să ai grijă ca iubirea noastră
Să nu ajungă o epavă
Pe fundul vreunui ocean îndepărtat,
Nu vreau să-mi fie sufletul însângerat,
Nici inima rănită...

Dacă ți-e dor de mine, vino într-o clipită,
Nu mai sta pe gânduri,
Ocolește apele tulburi,
Mergi pe drumul drept… repede, nu încet!

Autor - Crisastemis
Din Volumul - Aromă de amor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu