sâmbătă, 4 august 2018

Sentimente colosale

Ca iedera inima-mi înfășoară
Iubirea ta, dulce amară,
O floare rară răsare
Pe un tărâm pustiu,
Nici nu mai știu cum mă cheamă,
Văd fluturi roz și albaștri
Așezați pe frunze de aramă;

În zori, cântece de greierași aud,
Porumbei albi zboară-n noapte
De pe crengi verzi de dud,
Tună, fulgeră, pământul se cutremură,
Plouă în rafale cu sentimente colosale
Din inima-mi plină de dor...

Un mic fior de dragoste își face loc
În sufletu-mi îndurerat,
În care se aprinde-un foc
Ce nu se poate stinge,
Din ochii-mi triști,
Curg lacrimi de sânge
Când nu ești lângă mine;

Iubirea ta îmi face bine
Și mă distruge în același timp,
Nu pot să schimb
Prezentul cu trecutul,
Nici viitorul cu ce se întâmplă acum,
Sunt dependentă de tine,
De al tău parfum,
Nu pot renunța la dragostea imensă
Care ne-a legat cândva,
Nu te pot scoate din inima mea.

Mi-ai greșit de multe ori,
Dar te-am iertat demult,
Te iubesc din ce în ce mai mult,
Mă gândesc non-stop la tine,
Nu pot să te uit!


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Aromă de Amor






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu