duminică, 5 august 2018

Îți sunt... Îmi ești

Mi-e sete, mi-e foame de tine,
Am ajuns să mă urăsc pe mine 
din cauza ta.
Mi-e poftă de buzele-ți roșii ca zmeura,
De un sărut apăsat, în zori, sau pe înserat,
Frumos bărbat, cu chip de zeu neînfricat.

Mi-e dor de trupul tău vânjos,
De chipu-ți luminos, luceafăr blând,
Cu tine-adorm în gând
Și mă trezesc zâmbind,
Îmi simt inima bătând
Din ce în ce mai tare
Când te apropii din depărtare;

Tu îmi ești soare, rază de stea,
Colț de Paradis,
Floare superbă de nu-mă-uita,
Viața mea e în mâna ta,
Poți să faci ce vrei cu ea,
Te iubesc mai mult
Decât îți poți imagina.

Fără tine, nu există fericire,
Sufletu-mi plin de iubire
E perechea sufletului tău,
Inimile noastre
Sunt legate pe vecie;

Eu sunt floarea ta de iasomie,
Îți umplu inima cu bucurie,
Tu îmi dai să beau Apă vie
Din căușul palmelor tale
În zilele infernale, când e arșiță afară;

Îți sunt parfum suav de primăvară,
Îmi ești albă delicată lăcrămioară,
Piatră nestemată rară,
Tezaur minunat, la loc de cinste păstrat.


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Aromă de amor









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu