duminică, 15 iulie 2018

În toate visele

În toate visele-mi minunate  
Te-am strâns în brațele-mi calde,
Te-am privit în ochii-ți mari
Ca două smaralde,
Te-am sărutat pe gura-ți dulce
Cu gust de căpșună;
Când a fost Lună plină,
Ți-am ascultat vocea divină
Șoptindu-mi la urechi
Că verși perechi de lacrimi
Când nu ești lângă mine;

În noaptea senină dintre ani
Când nu a nins
Pe strada cu castani,
Stelele dansau de fericire
Când vedeau razele de iubire
Din inimile noastre,
Străluceam ca două astre,
Îngerii ne surâdeau,
Focuri noi se aprindeau,
Dureri vechi se stingeau,
Flori cu petale albe și roșii
Răsăreau în sufletele noastre;

În toate visele-mi albastre
Îmbrăcate în rouă,
Fiecare poveste nouă
Cu tine începea,
Dragostea era eroina principală,
Eu, eram femeia ideală,
Frumoasă, bună, rațională,
Iertătoare, înțelegătoare...

În toate visele-mi amare
N-am renunțat la iubirea-ți mare,
Nu ți-am dat cu sare pe rănile
Din trecut...
Când sufletul te-a durut,
Pe mine m-a durut mai mult,
Când erai abătut
Îți făceam așternut
Din petale de trandafiri
Ca să inspiri parfum de fericire,
Să simți aroma de iubire
Din casa mea.

În toate visele-mi frumoase
Pământul se învârte în jurul tău,
Ești centrul lumii, Universul meu,
Îmi ești literă și cuvânt,
Îți port numele frumos pe buze,
Chipul tău blând
E-n al meu suflet și gând.

În toate visele-mi din zi
Cu mine ești și vei mai fi
Pe timp nelimitat,
Eu te iubesc necondiționat,
Tu mă iubești cu sufletul curat,
Frumos bărbat, dar minunat
De la Dumnezeu,
Vom fi împreună mereu,
La bine și la greu!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Aromă de Amor







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu