luni, 16 iulie 2018

Ce bine, ce minunat ar fi!

Ce bine ar fi dacă ne-am iubi
Cum ne iubeam demult,
Când orice jurământ avea valoare,
Când iubirea ne era apă și mâncare;

Ce minunat ar fi dacă am privi 
Același răsărit de soare 
În pragul alb al dimineții
Când păsările zboară în cârduri
Deasupra tuturor apelor tulburi;

Ce bine era dacă locuiai 
Pe strada mea!
În liniștea de catifea,
Ai fi auzit 
Cum îmi bate inima,
Ai fi văzut razele 
Strălucitoare din ea,
Căci nu-mi ascund iubirea 
După perdea.
Dar poate soarta 
A vrut să fie așa:
Când soarele intră 
Pe fereastra mea,
Mantia albastră a nopții 
S-acopere fereastra ta;

Ce minunat ar fi 
Dacă țara mea
Ar fi vecină cu țara ta!
M-aș deplasa adesea 
În interes personal,
Nu în interes de serviciu, 
M-aș folosi de orice indiciu 
Care m-ar ajuta
Să intru în grațiile tale,
Să fiu aproape de inima ta.

Ce bine ar fi 
Dacă nu ne-am rătăci 
Prin timp,
Dacă nu ne-ar deranja iarna, 
Crudul anotimp!
Ne-am trezi 
Mereu la ora exactă,
Am merge împreună 
Pe cărarea dreaptă a fericirii;

Ce minunat ar fi 
Dacă am folosi mai des
Liniuțele unirii 
În povestea noastră de iubire,
Dacă ne-am mai putea înțelege 
Dintr-o singură privire;

Cât de simplu ar fi 
Dacă ai veni
Să mă iei de mână,
Să îmi spui "Hello" 
Sau “Bună!”
Să-mi faci din vreme rea
Vreme frumoasă, bună;

Ce bine ar fi 
Să te întorci în viața mea,
Să-mi dai înapoi liniștea,
Să ne bucurăm 
De dragostea nebună 
Ce nu poate fi stăpânită,
Să-mi împlinești 
Orice dorință neîmplinită!

Ce minunat ar fi
Dacă ne-am iubi 
Până la moarte,
Dacă am sta 
Departe de tăceri,
Dac-am scăpa 
De vechile dureri;
Dac-ai uita
Ziua tristă de ieri,
Ai beneficia 
De ale mele mângâieri
În fiecare zi și noapte;

Ce bine ar fi 
Dacă am uni
A mea singurătate 
Cu a ta singurătate, 
Să fim un întreg 
Dintr-o totalitate,
Să numărăm
Din șapte în șapte 
Anii petrecuți în doi;

Ce minunat ar fi 
Să nu existe război,
Nici lupte crâncene 
Între orgoliile noastre,
Ce bine ar fi 
Ca pe zările albastre 
Să nu existe niciun nor,
Eu să nu fiu o actriță, 
Tu să nu fii un actor,
Să îl legăm cu lanțuri 
Pe zeul Amor,
Să nu-l mai lăsăm 
Să dispară din decor!


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu