sâmbătă, 9 iunie 2018

Timpul nu are radar

Când soarele, timid răsare,
Și chipu-i luminos 
Se oglindește în mare,
Aș vrea să-ți bat la poarta inimii, 
Căci știu c-are zăvor,
Poate ai nevoie de-ajutor
În clipele-ți de singurătate.

Când clopotul iubirii bate,
Aș vrea să-mi vii în vise,
În miez de noapte, 
Sau în zori de zi,
Să-ți șterg de pe obraz 
Lacrimile argintii;

Dacă ai ști cât te doresc,
Nu ai mai sta pe gânduri,
Mi-ai scrie sute de rânduri, 
Cum îți scriu și eu, iubitul meu;

E drumul greu până la tine,
Dar dragostea mă ține în priză
Chiar dacă sunt în criză de timp,
Te iubesc din ce în ce mai mult,
Nici dac-aș vrea, n-aș putea să te uit!

Fără tine, sunt 
Ca un fluture fără aripi
Legănat de vânt,
Nu mai știu ce fac, 
Nu mai știu cine sunt,
Nu pot să mă bucur 
De frumusețea niciunui anotimp;

Primăvara-i pe sfârșite,
Vara se apropie cu pași grăbiți,
Eros îmi trimite săgeți ascuțite,
Dorul de tine mă pune pe jar;

Trec zilele din calendar, 
Timpul nu are radar, e mereu fugar,
Se mai usucă o floare 
Din bughetul anilor mei,
La fel cum se usucă frunzele de tei.

Mă plimb prin parcuri, pe alei,
În miezul zilei, sau în amurg,
Clipele triste, se scurg în tăcere,
Cărările iubirii sunt întortocheate,
Dar toate duc la tine, bărbate.

Pentru tine car în spate, dragostea, 
Ca pe un sac plin cu fericire,
Căci vom merge împreună 
Pe drumul spre împlinire.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu