joi, 7 iunie 2018

Te-aș fi iubit enorm

 Aș fi oprit timpul pentru tine, 
 Și tot ce-mi aparține ți-aș fi dat, 
 M-aș fi-mpăcat cu toți dușmanii, 
 Cu toți cei care m-au trădat. 
  
 Aș fi incendiat pădurile tristeții,
 Aș fi folosit atuurile frumuseții
 Pe post de arme de atac, 
 Aș fi distrus orice gândac 
 Care-ar fi trecut prin fața ta. 
  
 Aș fi schimbat fusul orar, 
 Aș fi făcut inventar la sentimente, 
 Ți-aș fi dat emoții efervescente
 Și leacuri băbești 
 Doar ca să mă iubești. 
  
 Te-aș fi făcut să uiți cine ești, 
 Dac-ai fi vrut să îmi zâmbești 
 Măcar o dată pe zi,  
 Mi-aș fi pus lacăte la poarta inimii,
 Te-aș fi sechestrat în casa mea,
 Nu te-aș mai fi lăsat să pleci 
 Cinzeci de ani;

Aș fi plantat stejari și castani
În curtea casei tale,
Ți-aș fi fost floare în grădina inimii
Dacă m-ai fi iubit cum te-am iubit eu,
Te-aș fi păstrat în sufletul meu 
Ca pe o comoară,
Nu te-aș fi tras pe sfoară niciodat'.

Te-aș fi iubit enorm, 
Dacă nu mi-ai fi furat 
Din liniște, din somn,
Dacă n-ai fi fugit de dragoste 
Ca de o pacoste; 

Te-aș fi ținut legat de mine 
Cu fire fine de înaltă tensiune,
Ți-aș fi spus povești, glume,
Ți-aș fi recitat poezii 
În zorii dimineții,
Te-aș fi strâns în brațe 
La miezul nopții,
Dacă n-ai fi locuit 
Pe Strada Singurătății.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu