vineri, 8 iunie 2018

Primește-mă în viața ta!

Primește-mă în viața ta,
Să-ți fiu lumina dintr-o stea
Și felinar pe timp de noapte
Când zările sunt întunecate.

Primește-mă în lumea ta
Căci se aseamănă cu-a mea,
E plină de culori de vis,
Mai ceva ca-n Paradis.

Primește-mă în inima-ți mare,
N-am să-ți cer nici pâine, nici sare,
Doar o fărâmă de iubire aș vrea
Pentru inimioara mea.

Primește-mă în casa ta,
Sub plapuma-ți caldă, 
Când iarna e grea
Și vântul suflă ca un nebun;

Primește-mă în sufletul tău bun,
Căci vreau să-ți spun cât te iubesc,
Din zori, de când mă trezesc,
Până seara, când adorm;

Primește-mă iubite om,
Vreau să fiu femeia ta,
Acum și pururea,
Și în vecii vecilor, amin!


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu