duminică, 3 iunie 2018

Parteneri pe viață

 Aș vrea să fii un porumbel, 
 Sau un menestrel iscusit, 
 Să-mi cânți balade de iubire, 
 Iar eu să te sărut în neștire;

 Aș vrea să fim conectați mental
 Și emoțional cu mii de fire,
 Să stăm pe aceeași linie de plutire,
 S-avem aceleași idealuri, 
 Aceeași gândire,
 Să ne rugăm la același 
 Atotputernic Dumnezeu.

 Aș vrea să mă porţi neîncetat 
 În sufletul tău,
 Să stai lângă mine când îmi e greu,
 Să fii doar al meu, 
 Să nu mai pleci niciunde, 
 Să-mi ștergi lacrimile plăpânde 
 De pe obrajii-mi rumeni; 

 Te doresc mai mult ca niciodată,
 N-am să las pe nimeni să ne despartă, 
 Am să mă lupt ca o fiară turbată 
 Pentru iubirea noastră 
 Pură, adevărată, 
 Căci ești alesul inimii mele;

 Îți voi face cunună 
 Din aurul din stele, 
 Voi pune numele tău 
 Între ghilimele 
 În orice pagină de poveste, 
 Îți voi picta pe umeri 
 Aripi mari de fluturi
 Și de păsări măiestre
 Cu care să poți să zbori 
 Până dincolo de nori, 
 Să te întorci în lumea-mi 
 Plină de culori. 
  
 Aș vrea ca ieri, să devină azi, 
 Să-ți văd ochii blânzi, calzi, 
 Să ne privim ore în șir, în tăcere;
 Am nevoie de duioasa-ți mângâiere,
 De sărutu-ți dulce, 
 Ca un fagure de miere. 
  
 Aș vrea să fiu pe veci a ta, 
 Floare delicată de Nu-mă-uita, 
 Icoană sculptată din vise frumoase, 
 La care să te închini, de șase,
 De șapte, sau de nouă ori pe zi;
  
 Aș vrea să-mi umpli clipele pustii,
 Să mă trezesc mereu 
 În brațele-ți calde, iubitul meu, 
 Să-mi fii partener pe viață, 
 Căci deocamdată îmi ești 
 Rază de fericire și de speranță. 


 Autor ✍️ Crisastemis 
 Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu