marți, 12 iunie 2018

M-am hotărât!

Îți cedez toate drepturile,
Suferințele, grijile, tristețile, 
Îmi depun armele la picioarele tale,
Cămările inimii mele 
Sunt aproape goale,
Durerile sufletului, colosale.

Vreau să-mi vindec cicatricile,
Să îmi bandajez rănile,
Nu vreau să-mi mai irosesc timpul, 
În mod inutil, sau să mă mai agăț 
De culoarea vernil a vreunei speranțe.

Nu vreau să mai ard, ca o lumânare,
Nici să mă topesc pe picioare,
Nu vreau să rămân cu ochii-n soare
Nici să mă înec în lacrimi amare.

Vreau să privesc în zare, 
Cu seninătate,
N-am să mai încerc să deschid 
Porți încuiate, nici lacăte, 
Căci nu prea mai am chei,
Am doar condei, și pot să scriu
Versuri negre sau albastre 
Când sufletul mi-e liliachiu.

M-am hotărât iubire,
Îți dau înapoi tot ce mi-ai dat,
Nu vreau să intru în păcat,
Timpul despărțirii s-a apropiat!


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu