duminică, 10 iunie 2018

În lumea-ți minunată

În ochii tăi albaștri văd Infinitul,
În sufletu-ți mare văd răsăritul,
Raze de aur din cer coboară
Din zori, până-n prag de seară
În marea iubirii din inima mea.

O floare splendidă de Nu-Mă-Uita
Răsare doar pentru tine
Într-o grădină fermecată, undeva,
Frumusețea ta, 
Distruge munții de granit,
În lumea-ți minunată, 
Nu există asfințit.

În brațele tale, n-aș vrea să mor,
Aș vrea să trăiesc o veșnicie,
Să mă bucur de șoaptele-ți de-amor,
De apa vie din al fericirii izvor
Din care beau cu sete
Când sufletul mi-e plin de dor.

Pe cerul tău senin, 
Văd străluciri de stele,
Tu-mi luminezi toate nopțile grele,
Căldura din privirea ta, 
Îmi încălzește inima 
Când zăpada neagră a tristeții
Se-așterne peste lumea mea.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu