vineri, 22 iunie 2018

Eternă primăvară

Cu ochii larg deschiși
Privesc în zori spre Infinit,
Pe aripi de lumină zbor
Cu sufletul aprins de dor;

Iubirea pentru tine 
Nu pot să o măsor
Frumosul meu toreador
Care iei taurul de coarne
Când toamna începe să toarne
Cu gălețile-i aproape ruginite
Ploi nesfârșite
Peste durerile noastre înăbușite.

Cu gândul la parfumul de trandafiri
Mă las furată de amintiri,
Mă așez la umbra unui tei
Unde au cuib doi porumbei.

În mintea-mi aglomerată
Caut cărarea dreaptă
Care să mă ducă la tine,
Pașii mei, vor să meargă
Pe urmele pașilor tăi...

Privesc cum cad florile de tei,
Ochii mei, vor să vadă 
Strălucirea din ochii tăi,
Mi-e dor de noi,
De poveștile cu eroi,
De filmele de dragoste 
Cu final fericit!

Cât te-am iubit, cât de iubesc
Nu mai e nevoie să îți repet,
Inima mea bate doar pentru tine,
Nu mi-e bine când nu ești lângă mine.

Îmi apari în orice vis,
Ajungem împreună în Paradis,
Călătorim prin lumi necunoscute
Iubindu-ne în taină, pe tăcute,
Tu-mi spui vrute și nevrute,
Eu rezolv ecuații 
Cu mai multe necunoscute;

Cu inimile pline de iubire 
Bem câte un strop de fericire
De fiecare dată când ne întâlnim,
Înflorim ca merii și ca perii
În mijlocul torid al verii;

La ceasul înserării, privim asfințitul,
Răsăritul ne găsește îmbrățișați,
Netulburați de vremea de afară,
În noi, e eternă primăvară.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă De Amor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu