sâmbătă, 9 iunie 2018

Așteptându-te...

Petale de nuferi și de trandafiri
Ți-am așternut pe pat,
Vreau cu gândul să străbat
Dealuri, munți și câmpii, 
Așteptându-te, în vis să-mi vii.

Pe inima-ți blândă
Aș vrea să te sărut,
Să-ți fiu scut de apărare 
În clipele amăgitoare;

Aș vrea să te țin 
Departe de furtuni,
Să te apăr de primejdii, 
De luni... până luni,
Săptămâni și ani la rând;

Aș vrea să nu te văd plângând,
Căci ești mereu în al meu gând,
Sufletul din mine arde, 
Inima mă doare 
Când nu privim același 
Răsărit sau asfințit de soare.

Tare mult aș vrea să fiu iubita ta,
Să te-nvelesc cu cerul noaptea,
Să-ți pun stele de argint pe pernă,
Să nu-ți fie viața ternă...

Și aș mai vrea
Să te privesc de la fereastra mea
În fiecare dimineață
Când te speli cu roua florilor pe față;

Aș vrea să topesc blocul de gheață
Pe care l-a clădit tăcerea,
Să simt mângâierea ta, ca altădat',
Căci te iubesc cu adevărat!


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu