vineri, 18 mai 2018

Din noapte până-n zori

Îţi simt parfumul delicat, prin tot oraşul,
Când te văd, îmi piere glasul,
Începe suspansul, balansul,
Se aprind luminile din ochii tăi,
Se deschid larg aripile de porumbei.

Un, doi, trei; Hai la dans!
Rumba, Tango, Vals, nu mai contează,
Inima mea visează o noapte în doi,
Buze moi gemând, trupuri tremurând,
Petale de flori, fluturi multicolori.

Te doresc! Din noapte până-n zori.
Îmi dai zeci de emoții, fiori,
Mă faci să trec prin diferite stări;
Uneori, mă lași pradă crudelor tăceri,
Îmi reduci din rația de mângâieri,
Dar de cele mai multe ori, 
De pe tăvi de aur îmi oferi
Cuvinte tandre de iubire
Și clipe intense de fericire.

Îţi simt sensibilitatea, 
Amestecată cu tupeul,
Când îți strecori privirea 
În decolteul meu generos.
Ești frumos, ambițios, 
Prețios ca un diamant,
Ador zâmbetul tău șarmant!
Îmi place la nebunie 
Decorul mirobolant
Pe care nu-l schimbăm niciodat';

Iubirea noastră-i un liant
Care-a legat inimile noastre pe vecie,
Tu îmi aduci în viață bucurie,
Eu sunt steaua-ți argintie
Care se-aprinde în fiecare noapte
Ca să nu te rătăcești pe poteci întunecate.


© Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu