duminică, 29 aprilie 2018

Lacrimile sufletului

Am început să iubesc
Lacrimile sufletului tău 
Căci seamănă cu boabele de rouă, 
Se-așează pe flori, dimineața în zori, 
Sau coboară lin, ca-ntr-un dans divin, 
Pe pământul sterp;
  
Nu mă mai cert cu vântul, ca altădată, 
Căci furtuna iubirii, aduce câteodată 
O ploaie curată, binecuvântată,
Ce-ți mângâie obrajii calzi 
Și umerii goi;
  
Am început să număr din doi în doi 
Pașii lenți pe care îi faci   
Când te plimbi pe câmpuri  
Cu margarete, cu iriși și cu maci,  
Căci mă atragi ca un magnet, 
Ești trăsnet... din cap până-n picioare! 

Te iubesc cu disperare,
Și eu vărs lacrimi de supărare,
Sufletul îmi plânge,
Inima-mi se frânge de dorul tău,
Mă gândesc la tine mereu!


Autor: Crisastemis 
Din Volumul 💘 În brațele lui Eros 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu