duminică, 29 aprilie 2018

Îmi place de tine

Îmi place de tine 
Când te uiți pe furiș la mine
Punându-ți zeci de semne 
De întrebare,
Ridicând sprâncenele-ți negre
În semn de mirare,
Îmi place că îmi aduci 
Câte o floare în fiecare zi,
Că-mi scrii la miezul nopții 
Scrisori de dragoste
Pe care le găsesc 
Sub perna-mi moale în zori;

Îmi place când te strecori tiptil
În sufletul meu, 
Când îmi porți maioul
Cu imprimeu de leopard,
Îmi place când sări câte un gard
Ca să furi cireșe coapte 
La începutul verii,
Îmi place când mă săruți pe pleoape 
În pragul dimineții sau al serii;

Îmi place de tine 
Când treci cu bine de suspine,
De barajele înalte 
Ale apelor mele învolburate,
Căci uneori, eu sunt 
Ca un râu albastru,
Iar tu, ca un cal fără căpăstru,
Dacă se întâmplă să ne certăm,
Din prea multă iubire, 
Imediat ne împăcăm.

Îmi place să ne jucăm de-a Baba-oarba,
Să sărim coarda, să ținem garda sus,
Să-ți fiu supusă, să îmi fii supus,
Să ne iubim mai presus de cuvinte,
Ca să ne aducem aminte 
La anii bătrâneții
De frumusețea anilor tinereții.   


© Crisastemis
Din Volumul - În brațele lui Eros




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu