marți, 6 martie 2018

Mi-e tare dor de noi!

Mi-e dor de tine 
În diminețile senine
Când văd răsăritul plin de culori
Și cârdurile de cocori 
Zburând spre cer;
Sufletul meu, și astăzi 
Îți este prizonier,
A rămas în căușul palmelor tale
Din ziua când iubirea 
A stat cu noi la taclale
Și ne-a oferit 
Clipe ideale, de neuitat.

Mi-e dor de tine 
Ca de căldura razelor de soare
În iernile năucitoare 
Cu ger și cu ninsoare,
Mi-e dor să ne iubim
În nopțile de visare,
Când luna se oglindește în mare
Și stelele căzătoare dispar în zare
Fără ca cineva să verse 
Lacrimi amare pentru ele;

Mi-e dor de tine 
Mai ales în momentele grele,
Viața mi-e ca o tarabă 
Cu oale fără toarte, cu ulcele sparte,
Îmi vine să las totul deoparte, 
Să plec departe,
Să nu mai privesc înapoi...
Mi-e dor de tine, 
Mi-e tare dor de noi!

Îmi amintesc de toamna trecută, 
De frunzele uscate, 
De interminabilele ploi;
Priveam pe geam amândoi,
Îmbrățișați, fericiți, 
Condamnați la iubire...
Stăteam ore întregi în dormitor
Pierzându-ne printre șoapte de amor;
Mi-e dor de tine de mor,
Vreau să trag un stor peste timp,
Să ne iubim ca altădată, 
În fiecare anotimp!

Autor ✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Frontiera iubirii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu