miercuri, 21 februarie 2018

Vieți colorate

Noapte și zi, 
Văd raze de fericire portocalii,
Inimioare roșii, orizonturi rozalii,
Sentimente îmbrăcate-n straie aurii,
Speranțe ambalate în cutii argintii;

Visez că vii când liliecii sunt în floare,
Când în Univers e sărbătoare,
Aștept cu nerăbdare
Să îmi aduci un buchet de lăcrămioare 
Și șapte frezii albe, să mă săruți 
Pe tâmplele-mi dalbe, ninse de vreme;

Aș vrea să scăpăm 
De necazuri și de blesteme,
Să fii al meu pe veci, 
Să nu mai pleci niciunde,
Să nu ne mai despartă minute, 
Secunde, nici ore întregi;

Aș vrea să înțelegi 
Că eu respect anumite legi
Când e vorba de iubire,
Nu vreau să stau pe-o cracă subțire
De unde aș putea cădea cândva,
Căci fără tine, viața mi-ar fi prea grea;

Aș vrea ca noi doi, de luni până joi,
Să stăm îmbrățișați, încătușați,
Strâns legați cu funia dragostei,
Să nu fim tulburati 
De nimeni și de nimic;

Aș vrea să-mi mai trimiți 
Câte-un pupic din depărtare
În clipele crunte de disperare
Când singurătatea este apăsătoare;

Aș vrea ca de vineri până duminică
Să nu mă mai simt ca o furnică,
Să pot distruge orice piedică
Care-ar putea sta 
În calea iubirii noastre;

Aș vrea să navigăm ca altădat'
Pe mări și oceane albastre,
Să plutim nestingheriți printre astre
Când florile-s uscate-n glastre;

Iubite, tu ești linia melodică 
Pe care o ador,
Ești portativul plin cu note de amor,
Iubirea ta mă ridică în sfere înalte,
Mă duce spre oaza 
De lumină și de libertate
În nopțile-mi triste, întunecate;

Tu, iubite, cu mâinile-ți delicate, 
Îmi culegi de pe cerul iubirii 
Cele mai frumoase diamante,
Mă iei cu tine pe planete îndepărtate
Unde viețile-s pictate 
În culori minunate.


Autor ✍️ © Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu