duminică, 11 februarie 2018

Happy End

În fiecare noapte, noi doi, în dormitor,
Ne rătăcim printre șoapte de amor,
Plutim pe-aripi de vise, ușor,ușor,
Până la ivirea zorilor.

Când mă privești, 
Mă pierd în ochii-ți plin de dor, 
Când mă săruți,
Mi-alungi din suflet orice nor,
Umbra tuturor îndoielilor 
Dintr-o dat' dispare,
O rază strălucitoare 
Apare pe albastra zare;

În inima mea răsare 
O floare de nu-mă-uita
Când gura ta fierbinte, 
Atinge gura mea, uit de iarna grea, 
De nămeții de zăpadă,
Pun o acoladă între noi și lumea toată;

Îmi îndrept atenția asupra ta,
Fără să depășesc limita bunului simț,
Inima-mi bate cu putere, 
Pulsul mi-e în creștere,
Lupt din răsputeri să-ți rezist...

Degetele tale delicate de pianist 
Îmi explorează trupul plăpând;
Sunt ca o mare 
Cu valuri uriașe fremătând,
Iubirea pentru tine, 
E-o flacără arzând
Ce-mi răscolește 
Fiecare amintire, fiecare gând.

Când mă dezbraci 
Fără să spui niciun cuvânt,
Văd fluturi mari zburând spre cer,
Iubirea plutește în aer, 
Nu mai e ceață, nici ger,
Parfumul tău seducător 
Mi-aduce primăvara-n casă,
Mă face să mă simt ca o mireasă
Dintr-o poveste frumoasă 
Cu happy end.

Când îmi rostești numele
Cu glasu-ți divin,
Uit de orice lacrimă, de orice suspin,
În pragul dimineții, 
Se usucă ultimul spin al tristeții, 
Trandafirii fericirii înfloresc din nou
Auzind al iubirii noastre profund ecou.

Iubite, tu faci parte 
Dintr-un tablou pictat
Cu aurul din stele, 
Pe sufletu-mi imaculat, 
De când vraja iubirii ne-a legat
Eu te-am modelat cum am vrut eu,
Te-am introdus în Universul meu
Ca să ne iubim mereu,
Să fim împreună și la bine și la greu!


Toate drepturile rezervate
© Crisastemis 
Din Volumul - Dincolo de cuvinte


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu