marți, 30 ianuarie 2018

Un voiaj de vis

Stimate domnule Amor,
Aș vrea să-mi fii 
Cel mai aprig admirator,
Să-ncerci să mă cucerești
Ca un conchistador,
Chiar dacă n-ai un chior în buzunar
Și vântul sărăciei îți suflă pe la urechi
În fiecare zi din calendar...

Vreau să navigăm 
Pe mări si pe oceane,
Cu iubirea în geamantane,
Să scrii numele meu 
Pe câteva ecusoane
Pe care să le porți
În buzunarul de la piept
În partea inimii, 
Căci eu te-aștept demult să vii,
Să mergem într-un voiaj de vis,
Să ne simțim ca-n Paradis!

Îmi poți aduce-n dar o floare,
Nu contează ce culoare,
Vreau să mă bucur de atenția ta
În perioada care va urma...
Oricum, săgeata-ți ascuțită
Îmi e destul de cunoscută,
Căci din iubire eu am fost născută,
Iar dac-ar fi să mor, 
Aș prefera să mor alături de tine,
Stimate domnule Amor!


Toate drepturile rezervate
© Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu