joi, 18 ianuarie 2018

Îți amintești?

Îți amintești 
De marea noastră albastră,
De soarele care ne intra pe fereastră
Când priveam răsăritul în zori?
Îți amintești de asfințitul plin de culori,
De strunele de viori
Pe care dansau inimile noastre
În serile fără nori?

Îți amintești cum zburam
Ca doi pescăruși, pe aripi de iubire
Până dincolo de stele?
Buzele tale, le întâlneau pe ale mele,
Ne sărutam cu patimă și foc,
Florile fericirii răsăreau din loc în loc,
Culegeam petale 
De nufăr și de busuioc,
Ni le puneam sub perne, 
Ca să ne poarte noroc.

De fiecare dată când venea vara, 
Noaptea, ne cuprindea visarea,
Ne contopeam cu luna și cu marea,
Ne lăsam duși de val,
Apoi pluteam în aval,
Erai corabia mea cu catarg,
Mă avântam cu tine-n în larg,
Îmi erai atât de drag!

Îți mai aduci aminte
Cum dansam cu tălpile ude
Pe nisipul fierbinte?
Mă lăsai fără cuvinte 
Când îmi spuneai că mă iubești,
Că vrei cu mine să trăiești 
O viață și încă o sută de vieți;

Îți amintești când mi-ai compus 
Prima melodie,
Când mi-ai adus în dar
Parfumul cu miros de iasomie
Și mi-ai jurat credință pe veci?
Mi-ai spus că n-ai să mai pleci 
De lângă mine,
Că doar eu te fac să te simți bine,
Că sunt tot ce îți dorești... 
Îți amintești?


Toate drepturile rezervate
© Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu