joi, 18 ianuarie 2018

În lumea mea

Vino în lumea mea,
Evadează din lumea ta,
Treci de granițe, de hotare, 
De visele înșelătoare,
Treci peste clipele de disperare,
Șterge-ți de pe obraji 
Lacrimile-amare!

Vino în grabă, pe răcoare,
În lumea mea, plină de culoare,
Lasă tristețea-n urma ta,
N-am să te las să te rătăcești
Pe poteci necunoscute,
Căci știu că mă iubești în taină, 
Pe tăcute, la fel cum te iubesc,
Eu te aștept, nu mă grăbesc;

Dacă nu vii azi, dă Check-in,
Am să vin eu după tine,
N-am să las să se clatine 
Iubirea noastră
Ca mușcata roșie din fereastră
Pe care o doboară vântul 
Din când în când;

Dă-mi măcar un SMS,
Să știu că te voi vedea curând,
Vreau să am liniște 
În fiecare zi și noapte,
Să stau departe de apele tulburate,
Să aud doar ecoul 
Duioaselor tale șoapte de amor;

Vino cu primul zbor clandestin, 
Adu și-o ramură de măslin,
Să fie pace între noi,
Că n-avem nevoie de război,
Nici de vreun tărăboi;

Vino în lumea mea, nu mă evita,
Aruncă valiza cu dureri multe, 
Cu speranțe puține,
Ia doar amintirile frumoase cu tine,
Ca să ne fie bine...
Vino acum, sau mâine, 
Poimâine, când vrei tu,
Eu nu-ți voi spune niciodată <Nu!>


Toate drepturile rezervate
© Crisastemis
Din Volumul - Dincolo de cuvinte



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu