luni, 8 ianuarie 2018

Aşa cum îți place ție

Am să te iubesc o veşnicie
Aşa cum îţi place ţie,
În miros de iasomie
De la începutul primăverii
Până la sfârșitul verii.

Am să te iubesc pe malul mării
Când vor dispărea toți norii,
Vom cutreiera prin vise interzise,
Vom ajunge pe teritorii necunoscute,
Te voi iubi în taină, pe tăcute.

Când vor pleca spre asfințit cocorii,
Îți voi săruta cu drag ochișorii,
Ne vom trezi îmbrățișați
Când se vor apropia zorii,
Vom trece cu bine de clipele durerii.

Am să te iubesc 
Până în pragul disperării,
Am să mă iau la-ntrecere 
Cu pictorii, cu toți compozitorii,
Voi crea balada mea și-a ta,
Te voi picta în straie albe de mătase
În nopțile întunecoase.

Am să te iubesc până la sânge
Când sufletul 
Mi se va frânge de dorul tău,
Am să păstrez iubirea ca pe un bibelou
La loc de cinste, n-am să mai cumpăr 
Batiste, căci știu, dac-o să mai plâng,
Tu îmi vei șterge lacrimile surâzând.

Am să te iubesc o veșnicie,
Așa cum îți place ție, pe o insulă pustie,
Din ianuarie până în decembrie,
Voi face din hârtie creponată
O inimă mare înflăcărată,
Am să-ți ofer iubire nelimitată.

Te voi purta în suflet ca pe o comoară
În fiecare zi și seară,
Iubirea va fi floarea noastră albastră,
O vom păstra mereu în glastră.

Am să te iubesc o veșnicie
Cu patimă, cu sălbăticie,
Fără puncte de suspensie,
Fără semne de-ntrebare,
Îmi vei fi soare, lună și stea,
Căci inima-mi nu poate renunța
La tine, la iubirea ta.


© Crisastemis 
 Din Volumul - Dincolo de cuvinte


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu