miercuri, 3 mai 2017

Când vei veni...

Iubite, când vei veni,
Zăpezile din noi se vor topi,
Copacii fericirii vor înflori,
Sufletele nostre se vor uni,
Mărăcinii tristeţii se vor usca,
Vei fi primăvara mea;

Când de mână mă vei lua,
Îmi va bate inima 

La fel ca altădată,
Când mă vei săruta o dată,
Lumea toată va fi a mea;

Când mă vei îmbrăţişa,
Marea va fremăta,
Pământul se va cutremura,
Când inima mea se va-ntâlni

Din nou cu inima ta, 
Vom fi un întreg,
Am să-nţeleg că mă iubeşti 

Cu-adevărat, visele mele 
Vor deveni realitate;
Vieţile noastre vor fi legate
Pe veci, eu n-am să plec,
Tu n-ai să pleci niciunde,
Ne vom iubi oricând, oriunde,
Cu mintea, cu sufletul, cu inima,
Până când lumea va dispărea.


 Toate drepturile rezervate
 © Crisastemis
Din Volumul - Culorile iubirii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu