joi, 6 aprilie 2017

Iarnă și primăvară

Frunze verzi sau uscate
Dansează pe cărările iubirii
În singurătate. Inima-mi bate
Ca o nebună, mă bucur de soare,
Apoi în sufletul meu e furtună;

Iarna s-a contopit cu primăvara,
Cerneala din călimara albastră
S-a cam terminat, primul capitol
Din viaţa tristă s-a încheiat;

Timpul trecut a fost prea urât,
Prezentul, se intersectează
Cu drumul nou, pe care-l am
De străbătut... Dar vraja iubirii
Nu s-a desfăcut,
Te iubesc ca la-nceput.

Iubite, eu nu ţi-am dat
Iubire cu împrumut,
Datorită ţie, eu am renăscut,
Tu mi-ai aşternut la picioare
O lume frumoasă-n care
Mi-am găsit alinare;

Mi-ai învăţat sufletul să zboare
Ca un fluture peste întinsa zare,
Mi-ai pus iubire-n buzunare
Ca să m-ajute în clipele de disperare.

Tu îmi eşti iarnă şi primăvară,
Eşti fulg alb de nea
Și floare delicat
ă rară,
Ești cântec suav de vioară
Și sunet dulce de chitară.

Sufletul tău curat
E ca o stea de diamant,
Inima ți-e plină de iubire,
Pentru mine, tu ești fericire
Și cale dreaptă spre împlinire.


© Crisastemis
Din Volumul - Culorile iubirii


Winter and springtime

 Green or dried leaves, dances
on the paths of love in solitude,
My heart beats like crazy,
I enjoy the sun, then in
my soul it starts the storm.

Winter is mixed with the springtime,
The blue ink is almost finished,
It was pretty heavy the first chapter
Of my life, but now it's over.

The past it was too ugly,
My present time,
Intersects with the new road,
I will have to go on,
But the spell was not broken,
The love for you
Still exist in my heart.

The love that I gave you,
Was not with loan,
Thanks to you, I reborn,
You hast laid at my feet
A beautiful world, in which
I found solace.

You taught my soul how to fly
as a butterfly, over the horizon,
You put in my pockets, endless love
To help me in moments of despair.

You're my winter and my springtime,
You're white flake of snow
Also a rare delicate flower,
You're a suave song of violin
And a sweet sound of guitar.

Your pure soul
Is like a diamond star,
Your heart is full of love,
You're the happiness of my soul,
You're my road to fulfillment.



 © Crisastemis
From the volume - The colors of love

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu