joi, 6 aprilie 2017

Amprenta ta

Gura ta, căpșuna dulce a mea,
Ochii tăi... Paradis 
Pe care nu-l pot uita,
Privirea ta, în care mă pot scufunda,
Trupul tău, clepsidră de timp
În care mă pot strecura,
Inima ta, ancora
De care-i agăţată iubirea mea;

Numele tău, gravat
În sufletul meu,
Dorul de tine... Infinit,
În care mă pierd mereu;
Îmi eşti mic zeu 
Și Atotputernic Dumnezeu,
Îmi eşti tot şi uneori nimic
Căci neavându-te aproape,
Soarta o contrazic;

Joc de noroc, loz în plic
E uneori dragostea,
Dar eu nu mă pot juca cu ea,
Ţi-am promis că voi fi a ta
Indiferent ce ne va oferi viaţa;

Dacă va fi mai scurtă
Viața mea, te rog nu mă uita,
Păstrează vie amintirea mea,
Chiar dacă vei fi cu altcineva!

Să ştii că te-am iubit
Mai mult decât ar fi putut
Să te iubească cineva,
Dragostea, amprenta ta,
E impregnată adânc în inima mea.


© Crisastemis
Din Volumul - Culorile iubirii




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu