vineri, 10 martie 2017

Te voi iubi întotdeauna

Timpul despărţirii a sosit
Mai devreme decât 
Ne-am fi închipuit,
Dar vieţile nu ni s-au oprit,
Chiar dacă povestea noastră
S-a sfârşit....

Nu trebuie să regretăm,
Trebuie să ne bucurăm
De tot ce am trăit...
Îţi doresc să fii fericit
Cum voi fi şi eu, iubitul meu,
Te voi păstra mereu în sufletul meu!

Când cineva mă va striga,
Îmi voi aduce aminte de vocea ta,
Când alte buze mă vor săruta,
Mă voi gândi la sărutarea ta.

Când mă vor strânge la pieptul lor
Alte străine braţe,
Îmi voi închipui că eşti aproape,
Voi întinde mâna, să te ating pe spate,
Voi trăi mereu între vis şi realitate...

Îmi va fi dor de ale tale şoapte,
Îmi vor lipsi atingerile tandre,
Pline de dragoste...
Te voi iubi până la moarte,
Nimeni din suflet nu mi te va scoate!

Când îmi va fi mai greu,
Îmi voi aduce aminte de zâmbetul tău,
Dacă pe drumul ce îl voi urma,
Surprize neplăcute voi avea,
Îmi voi aminti de strălucirea 
Din privirea ta.

Voi fi comandantul
Ce nu îşi va părăsi nava,
Te voi iubi întotdeauna,
Vei fi mereu în inima mea,
Şi-n gândul meu te voi păstra.

Dacă marea vieţii va fi învolburată,
Tu vei fi călăuza ce mă va duce
Pe calea cea dreaptă,
Când inima mea, de dorul tău,
Va fi întunecată,
Vei fi lumina ce mă va conduce
Spre-a fericirii poartă.

Voi păstra vie amintirea ta,
Vei fi mereu comoara mea,
Cu furtunile vieţii mă voi lupta,
Până când Corabia iubirii noastre
Se va scufunda!


© Crisastemis / 2015
Din Volumul - Contraste / Apărut 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu