miercuri, 1 martie 2017

Primăvara iubirii

E primăvară
În sufletul meu,
De când ai apărut
Iubite-n drumul meu,
E primăvară-n inima mea
De când ai apărut în viaţa mea!

E primăvară pe tot pământul,
E primăvară în cuvântul
Pe care nu-l poate distruge
Nici vântul, nici iernile geroase.

E primăvară pentru iubire,
Va fi vară eternă pentru fericire,
Clipele de rătăcire
Vor rămâne-n amintire.

E primăvară cu flori parfumate
Pe străzile și pe potecile luminate
Care mă duc la tine,
Iubite, e primăvară-n mine!

E primăvară-n ochii mei
Când îmi dăruieşti ghiocei,
E primăvară peste munţi şi văi
Când de mână tu mă iei...

E primăvară când mă săruţi,
Când taci şi mă asculţi,
Când mergem desculţi
Pe malul mării,
Când ne bucurăm ca doi copii
De valurile-albastre sau argintii.

Iubite,
E Primăvara iubirii
Și va mai fi,
Până când iarna
Despărțirii va veni!


© Crisastemis
Din Volumul - Iluzii și deziluzii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu