marți, 21 martie 2017

Parfumul lui Eros

Iubire, tu apari adesea
În visele mele,
Văd rândunelele
Cum vin şi pleacă
De pe crengile uscate
Ale sufletului meu,
Dorul de tine, e prea greu,
Dar ce pot face eu? În faţa ta,
Îngenunchez mereu.

Dacă tu n-ai fi,
Eu nu aş mai pluti
Printre stele mii,
Printre amintiri
Cu zăpezi argintii,

Sau veri cu raze 
De soare aurii.

În visele mele, când
Privirile ni se-ntalnesc
Munţii de gheaţă se topesc,
Când la tine mă gândesc
Ştiu sigur că te iubesc.

Când nu ești cu mine,
Număr orele ce trec,
Căci timpul, doar cu tine
Vreau să mi-l petrec...

Fără tine, viaţa este
Ca un cerc de foc,
Nu pot să merg departe
Trebuie să rămân pe loc.

Ce pot face eu, în faţa unui zeu
Căruia mă-nchin şi mă supun?
Ce pot să-i fac lui Eros cel nebun
Care mă-mbată cu al lui parfum?

Am să-l ţin lângă inima mea,
Căci el îmi dă dragostea
De care am nevoie,
El are grijă de mica scânteie
Care aprinde focul iubirii,
El sădeşte-n mine Copacul Fericirii.


© Crisastemis
Din Volumul - Iluzii și deziluzii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu