joi, 16 martie 2017

O parte din mine

Prin liniştea ca de mormânt,
Mi-aud inima bătând,
Îmi simt sufletul tremurând,
Căci gândul îmi zboară tot la tine,
Prietene vechi... sau străine,
Nici nu ştiu cum să îţi mai spun,
Căci a dispărut iubirea noastră
Ca un balon de săpun;

Tăcerii tale nu pot să mă supun,
Dar presupun că încă nu m-ai uitat,
Cred că traficul prea aglomerat
Te face să rămâi într-un colţ
De lume îndepărtat;

Te-am aşteptat aseară,
Te voi aştepta şi mâine,
Poate soarele nu va mai apune
În inima mea, care-i cam goală
Fără dragostea ta;

În suflet mi-a rămas
O ultimă frântură de iubire,
Pentru tine am să o păstrez,
Am să te veghez zi şi noapte,
Voi fi ca podul peste ape,
Îţi voi fi mereu aproape;

Te voi iubi până la sfârşitul vieţii
Căci lacrima tristeţii
Pe care lipsa ta mi-a dat-o,
De-atâtea ori, tu ai uscat-o;

O altă iubire nu poate exista
În sufletul sau inima mea,
Căci tu eşti o parte din mine,
Iubirea mea!


© Crisastemis
Din Volumul - Iluzii și deziluzii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu