vineri, 17 martie 2017

Eu nu te-am uitat

Eu nu te-am uitat,
Chiar dacă altădat'
Aş fi vrut să pot
Să te scot din viaţa mea;

Eu nu te-am uitat 
Nici nu te-am trădat,
Sufletul mi-e imaculat,
Trupul meu nu vrea
Atingerea altcuiva;

Eu nu te-am uitat
Pentru că inima mea
Doar în faţa ta
Poate îngenunchea;

Eu nu te-am uitat
Pentru că ţi-am
Promis cândva
Că te voi iubi
Cu toată fiinţa mea;

Eu nu te-am uitat
Şi nu te voi uita,
Chiar dacă poate tu
Iubeşti pe altcineva!


© Crisastemis
Din Volumul - Iluzii și deziluzii 


I didn't forgot you

I didn't forgot you,
Even if in older times
I wished I could
To get you out of my life.

I didn't forgot you
And no, I have not betrayed you,
My soul is immaculate,
My body does not want
to be touched by someone else;

I didn't forgot you,
Because my heart
Just in front of you
Can kneel.

I didn't forgot you,
Because once,
I promised you
That I will love you
With all my heart.

I didn't forgot you,
I will never forget you,
Even if you love somebody else!



© Crisastemis

From The Volume - Illusions and disillusions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu