miercuri, 22 martie 2017

Ai să rămâi?

Ai să rămâi, iubire dintâi,
Dacă te rog, dac-am să-ncerc
Să te-nţeleg, să merg
În
același pas cu tine?
Ai să rămâi până mâine?
Tu-mi vei fi apă şi pâine,
Eşti tot ce vreau să am
Și să păstrez, nu vreau doar
Să mi se pară că visez;

Ştii că te venerez ca pe o icoană,
Chiar dacă iubirea pentru tine
Mi-a provocat în suflet o rană,
De dorul tau plâng, îmi strâng 

Lacrimile într-o cană de porţelan,
Lună de lună, an de an.

Ai să rămâi, iubire dintâi
Până pe data de întâi
A fiecărei luni? Ai să-mi faci
Din săptămâni ani întregi?
Ai putea să nu te dezlegi
De jurământul făcut cândva?
Ai putea să uneşti din nou
Viaţa mea cu viaţa ta?


© Crisastemis
Din Volumul - Iluzii și deziluzii



 You'll stay?

You'll stay, my first love
if I'll beg you, if I will try
to have trust in you?
If I'll go in the same
step with you?

You'll stay my love
till tomorrow?
You'll be my bread
and my water,
All I want is to be
with you forever,
Not only in my dream.

You know
that I worship to you
as to an icon,
Even if your love
caused a wound
into my soul,
I cry of your longing,
I kept my tears
in a porcelain cup,
Month after month,
year after year.

You'll stay my love,
Until the first day
of each month?
You'll change
the weeks in years?
Could you not untie
The vow made in the past?
You could unite again
My life with yours?


© Crisastemis
In volume - Illusions and disillusions


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu