vineri, 3 februarie 2017

Paharul Fericirii

Iubita mea
De care zi de zi
Mă-ndrăgostesc,
Prin visele-mi nocturne
Adesea te regăsesc,
Cu vinul dulce al iubirii
Mereu mă-mpărtăşesc;
Din sentimentele-mi profunde
Mereu îţi clădesc
Câte un Templu al Iubirii;

Iubita mea
Cu obrăjorii roşii ca bujorii,
Eşti pe prima pagină
În caietul meu cu memorii,
Din noapte, până apar zorii
Eu doar la tine mă gândesc!
Frunzele de pelin se ofilesc
Când eu la pieptul tău m-adăpostesc,
Tu eşti Stăpâna razelor de soare aurii
Şi-a stelelor frumoase argintii;

Iubito,
Tu îmi alungi orice suspin,
Paharul Fericirii
Din care-mi dai să beau,
Este tot mai plin;
Tu ești Darul meu Divin,
În fața iubirii tale mă înclin,
Lui Dumnezeu mă închin
Și-i mulțumesc
Că te-a trimis în calea mea!
Frumoaso, 
Cu ochi albaștri ca marea,
Inima mea, va fi pe veci a ta!


© Crisastemis
Din Volumul – Iluzii și deziluzii




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu