marți, 24 ianuarie 2017

Un alt izvor

Iubite, ce pot
Să-ţi mai spun acum,
Când singurul drum
Pe care l-am parcurs
În doi, s-a întrerupt,
Când niciunul din noi
N-am fi crezut
Că se poate întâmpla
Ca dragostea să plece
Mai repede din inima ta...

Ce pot să fac? În inimă, 
Am încă înfipt un ac,
Dar nu vreau să îmbrac iar
Straiele udate de lacrimile
De chihlimbar...
Nu vreau
Să mai sufăr din iubire,
Nici să-mi clădesc viața
Pe nefericire...

Tu ai vrut să ridici
Un munte de tăcere
Între iubirea noastră
Şi zecile de mistere
În care te-ai învăluit...
Ai fost un carusel
Cu care m-am învârtit,
Dar nici azi nu te-ai oprit,
Iubirea ta m-a amețit!

Privesc cerul întunecat,
Amurgul peste mine s-a lăsat, 
Ochii mei s-au tulburat,
Totul mi se pare ciudat...
Mi-e dor de tine,
Dar tu ești pe un continent,
Iar eu, pe celălalt...

Trupul mi-a obosit,
Trandafirii de la tine
S-au vestejit,
La fel ca sufletul meu,
Mult prea chinuit de dor...

Tu ai fost un bun actor,
Ai preferat 
Să fii cât mai nepăsător,
În loc să fi rămas
Un simplu visător...

Pe mine,
Rănile sufletești,
Încă mă dor,
Dar am s-arunc tristeţea
Ca pe un vechi covor
Și am să caut iubirea
Într-un alt izvor...

Voi bea în loc de apă,
Litri de fericire,
Am să-mi şterg 
Din gânduri
Clipele de rătăcire,
Căci nu vreau
Să mai sufăr din iubire!


© Crisastemis
Din Volumul – Iubire fără sfârșit


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu