marți, 17 ianuarie 2017

Ţi-aş da inima mea

Iubita mea frumoasă
Ca floarea de crâng,
Până la tine vreau s-ajung
Cât ar fi drumul de lung...

Nu am să mă opresc
Până n-am să te găsesc,
Cu iubirea mea
Vreau să te ocrotesc...

Ţi-aş da inima mea
Dacă nu ar mai bătea,
Dar bate numai pentru tine
Când te uiţi cu drag la mine...

Când privirea ta
Se întâlneşte cu a mea,
Sufletu-mi tresaltă,
Îmi spargi inima c-o daltă.

Frumoaso ca o stea,
Şterge sudoarea
De pe fruntea mea,
Strălucirea ta,
E moartea sigură a mea...

Frumoaso
Ca Floarea de colţ,
Pentru tine
Aş umbla desculţ
Şi nu m-ar înţepa
Nici măcar albina...

Iubita mea
Cu chip frumos,
De-aş fi un albatros,
Te-aş lua cu mine
Pe un ţărm de mare
Spumos...

Ne-am scufunda
În apele albastre,
Ar fi pline de splendoare
Clipele noastre...

Te-aş săruta tremurând,
Iar tu m-ai îmbrăţişa râzând,
Ne-am trezi mereu dansând
Prin Ceruri şi pe Pământ...

Iubita mea de-acum
Şi de demult,
Iubita mea de mâine
Şi de oricând...

Tu eşti mereu
În al meu gând,
Şi-n suflet
Te port neîncetat...

Frumoaso,
Cu chip minunat,
Tu ești asa
Cum te-am visat!


© Crisastemis
Din Volumul – Iubire fără sfârșit


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu