sâmbătă, 21 ianuarie 2017

Scrisoare deschisă

Stimate domnule Amor,
Vreau să vă aduc
La cunoştinţă
Că nu pot renunţa
La dumneavoastră
Atât de uşor,
Deoarece mi-e teamă
Că am să mor...

Nu vreau să cobor
Din sferele înalte
Unde m-a dus săgeata
Dumneavoastră,
Prefer să rămân
O pasăre albastră.

Stimată doamnă Fericire,
Va rog să nu-mi luaţi înapoi
Nici un gram din cât mi-aţi dat,
Pentru că veţi comite un mare păcat!

Stimată domnişoară Frumuseţe,
Vă rog să staţi cu mine
Până la bătrâneţe,
Eu vă voi da bineţe,
Dumneavoastră îmi veţi şterge
De pe frunte ridurile creţe.

Iubită şi scumpă viaţă,
Te rog să-mi mai lungesti din aţă,
Eu încă nu mi-am terminat
Drumul cel drept,
Nici nu l-am abandonat,
La tine niciodată nu am renunţat!

Despre cruda Moarte,
Nu am să spun nimic,
Căci eu pot chiar
Şi din cenuşă să mă ridic!
De-aceea voi pune în plic
Visele-mi frumoase,
Brodate ca florile pe ilic.

Acestea fiind scrise,
Mă retrag elegant
Şi cât se poate de galant...
Aştept urgent răspuns
Şi-o clipă de iubire-n plus.

Semnez cu dragoste profundă
Şi cu o undă de fericire...
Cu mulţumire... Din iubire,
Cu iubire... Pentru iubire. 


© Crisastemis
Din Volumul – Iubire fără sfârșit
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu