joi, 19 ianuarie 2017

Mă legăn

Mă legăn
Pe aripi de timp,
Mă rătăcesc
Într-un anotimp
Pe care îl iubesc...
Mă legăn
Ca într-un joc
Copilăresc
În braţele mamei,
Care mă feresc
De chinul pământesc.

Mă legăn printre vise,
Printre poveşti nescrise,
Mă legăn printre şanse
Şi gânduri frumoase...

Mă legăn printre nori,
Mă plimb printre flori,
Mă îmbrac în culori
Din noapte până-n zori.

Mă legăn iubite,
Cu mângâierile tale,
Fac salturi mortale
Prin lumi ireale...

Tu mă ridici până la cer
Şi niciun temnicer
Nu poate să mă-nchidă
Într-o celulă vidă...

Iubirea nu este insipidă
Nici măcar atunci
Când inima-i rigidă,
Eu, chiar omidă dac-aş fi,
Tot pentru iubire aş muri...

Mă legăn iubite,
Pe muzica ce răsună
Din sufletul tău cald,
Din inima ta bună,
Mă leagănă iubirea ta
În fiecare săptămână,
În fiecare zi, în fiecare lună...

Cu tine m-am baricadat
Într-un careu,
Sunt fericită tot mereu,
Niciun arhiereu dacă ar vrea
Să mă dezlege de iubirea ta,
Sigur, nu ar putea...

Mă legăn iubite şi mă voi legăna
Pe buzele tale cu gura mea,
Cu sărutarea-ţi blândă
Ce-alungă durerea-mi grea...
Cu tine iubite, mă voi legăna
Pe aripi de iubire, toată viaţa mea!


© Crisastemis
Din Volumul – Iubire fără sfârșit

 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu