vineri, 27 ianuarie 2017

Fluture şi înger

Iubita mea
Cu chip frumos
De fluturaş,
Te-ai aşezat
Pe sufletu-mi
Poznaş...
Eşti uneori
Un îngeraş,
Cu bunătatea-ţi
Infinită,
Îmblânzeşti
Şi-un cal nărăvaş...


Prin iubirea
Curată a ta,
Tu poţi elibera
De chinuri
Orice ocnaş
Ce zace-n temniţi
Grele şi mănâncă
Suferinţă, 

Amestecată
Cu arpacaş...

Iubita mea
Cu suflet gingaş,
Pe lângă tine,
Eu sunt doar
Un covoraș,
Tu eşti 

Copacul uriaş
Pe care-l 

Ud cu lacrimi
Tot mereu,
Pe umărul tău
Pun capul
Când mi-e greu,
Tu mă alinți mereu...

Doar Dumnezeu
Mi te-a trimis în cale,
Ai venit la mine
Pășind agale
Şi mi-ai adus
În câteva pocale
Iubire şi fericire,
Din care mă hrănesc...

Iubito, ce-ai apărut
De pe-un Tărâm
Împărătesc,
Tu eşti ca o regină,
Nu ai nimic pământesc!

Tu, cu alaiul
Tău îngeresc,
Cu aripile albe,
Sub care 

Mă adăpostesc,
Tu, care oprești timpul,
Ca să nu îmbătranesc,
Tu, care prefaci
Nisipul în aur,
Iubito... 

Ești un tezaur!

Pentru tine
Eu scriu versuri,
Mă iei cu tine
În alte universuri
Pe care nu le cunosc,
Iubito, tu mă înveţi
Să plutesc!

Frumoaso,
Ce-mi ești
Și fluture și înger,
Tu-mi stai alături
Când sunt singur
Și întristat,
Tu niciodată
Nu mi-ai înșelat
Așteptările...

Iubito,
Când tu apari,
Apar și zorile,
Înfloresc toate florile,
Pentru tine
Cântă-n cor viorile
Și nu se mai opresc...

Iubito, azi vreau
Să îţi mulţumesc
Pentru că mă iubeşti
La fel de mult
Cât și eu te iubesc!


© Crisastemis
Din Volumul – Iubire fără sfârșit




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu