joi, 26 ianuarie 2017

Azi noapte

Iubite,
Azi noapte
Am deschis fereastra
Larg, privind spre cer,
Am stat de vorbă
Cu un nor stingher
Şi m-am rugat la stele
Să te aducă
În braţele mele...

M-am rugat din nou la Lună
Să îmi spui o vorba bună
Sau poate o mică minciună,
Căci nu vreau să-nceapă
Iar o furtună între noi!

Am adormit
Cu gândul la tine
Şi m-am trezit
Într-o poveste
Cu eroi şi eroine;
Mă sărutai
Pe genele-mi negre
De lacrimi pline
Și dintr-o dată,
Fericirea a pus
Stăpânire pe mine...

M-am iubit cu tine
Prin lumi îndepărtate
Ce îmi păreau străine,

Am uitat de mine,
M-am rătăcit prin tine
Dar mi-era atât de bine!

A fost doar un vis frumos
E tot ce pot îţi pot spune...
Sau poate o trăire,
Care mi-a adus suspine.


© Crisastemis
Din Volumul – Iubire fără sfârșit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu