marți, 2 august 2016

Pacienta iubirii tale

Mi-ai injectat în vene 
doar venin
Şi fără tine viaţa mi se pare chin,
Degeaba m-ai iubit puţin,
În loc de apă vie, mi-ai dat să beau pelin.

Mi-ai bandajat o dată rănile
Dar nu-mi poţi opri lacrimile,
Sunt prea adânci cicatricile,
Nu le poţi vindeca cu toate alifiile.

Degeaba mi-ai resuscitat inima,
Durerea este prea mare în ea,
Iubirea-i mai periculoasă ca adrenalina,
Îţi poate provoca subit moartea.

Mi-ai paralizat emoţiile,
Îmi sunt teleghidate mişcările,
Creierul meu e blocat 

Doar pe numele tău,
Focul dragostei 

Arde în mine mereu.

Dar ca o pacientă ascultătoare,
Am să-ncerc să uit de supărare,
Voi ridica ochii către albastra zare
Să văd lumina din depărtare.

Dacă aş avea o rază de soare
Aş putea topi gheaţa
Din lacurile tale glaciare,
Nu vezi cât mi-e iubirea de mare,
De ce vrei să calci totul în picioare?

Eu nu ţi-am cerut nimic, niciodată,
Iubirea mi-a fost necondiţionată,
Şi-acum te iubesc ca prima dată,
Nu aş putea să te urăsc vreodată.

Dar tu mi-arunci iubirea toată
Într-o mare învolburată,
Cum să mai ies la mal vreodată
Când viaţa mea, a ta e toată?

Eu n-am uitat nimic
Din tot ce ţi-am promis,
Căci dragostea-mi
nu a fost doar un vis,
Chiar dacă uneori am plâns, am râs,
Cu tine-am fost şi-n Paradis.

Vreau să uit de clipele furtunoase,
Ce m-au lovit până în oase,
Voi păstra doar amintirile frumoase,
Adevărate leacuri miraculoase.

Am să mă vindec de iubirea ta
Doar prin iubirea pură
ce-mi hrănește inima,
Iar dacă Dumnezeu va vrea,
Voi fi cu tine toată viaţa mea.

Dacă vreodată mă vei întâlni
Să nu-mi ceri să te uit, că aş muri,
Doar dragostea imensă pentru tine
Mă face să merg mai departe în fiecare zi.


Toate drepturile rezervate
© Crisastemis
Din Volumul - Printre nostalgii



 The patient of your love
   
You have injected into my veins only venom,
Life without you seems torment,
You loved me less than I loved you,
Instead of living water,
you gave me drink wormwood.

Once, you bandaged my wounds,
But you can't stop my tears,
My scars are too deep,
You can't cure them with all drugs.

You have resuscitated my heart in vain,
The pain is too big in it,
The love is more dangerous as adrenaline,
It can cause sudden death.

You have paralyzed my emotions,
My movements are guided,
My brain is blocked only on your name,
The fire of love burns in me, I'm a flame.

But as a listener patient,
I'll try to forget the sadness,
I will look up to the blue horizon,
To catch the light from distance.

If I would have a ray of sunshine
I could melt the ice
From your glacial lakes,
Don't you see how great is my love,
Why do you want to step on it?

I do not I asked for anything, ever,
It was unconditional love,
Even now I love you, as first time,
I could not ever hate you.

But you throw all my love
In a stormy sea,
How can I get to shore
If my life is all yours?

I did not forget anything
From what I promised,
For me, the love it was not just a dream,
Even if sometimes I cried, I laughed,
I was with you also in Paradise.

I want to forget the stormy moments,
What hit me until bones,
I will keep only the beautiful memories,
Truly miraculous therapies.

I will heal by your love
Just by my pure love
What nourishes my heart,
And if God wants,
Soon, I will be a part of your life.

If ever you will meet me
Don't ask me to forget you
Because I would die,
Only the love for you
Keeps me alive!



All rights reserved
© Crisastemis

From The Volume of Poems - Among memories
© Crisastemis



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu