sâmbătă, 2 iulie 2016

Nu-mi pasă

Te iubesc, de când
te-am văzut prima oară,
Nu mai contează dacă a fost
pe un peron de gară
Sau când mi-ai oferit
un foc la o ţigară...

Te văd în tot ce mă înconjoară,
Şi lipsa ta, începe să mă doară,
Dacă te ştiu departe,
Simt fiori reci pe spate.

Nu-mi pasă câte femei ai mai iubit
Sau câte clipe fericite ai trăit,
Contează doar cum va fi,
Când noi doi ne vom iubi.

Nu mă interesează
pe cine ai mai dorit
Mai presus de infinit,
Vreau să mă iubeşti
pe mine de acum,
Să mergem împreună
Pe al iubirii drum. 

Nu avem nevoie
de diplomă de absolvire
Să trecem testul la fericire,
Trebuie să ne înţelegem
Dintr-o singură privire
Atunci când ne încâlcim
În ale vieţii încurcate fire.

Nu contează câţi bani ai,
Nici dacă nu ai unde să stai,
Inima mea, va fi casa ta,
Iubirea mea, te va păzi
de lumea rea.

Nu-mi pasă că nu avem
aceleaşi gusturi muzicale,
Sau că nu ai în portofel
Nici măcar două parale,
Chiar dacă-ţi suflă vântul
prin buzunare,
Pentru mine, ai valoare.

Eu nu sunt geloasă din fire,
Iubirea pentru mine,
nu e doar o rătăcire,
Eu mă bazez doar
pe sentimente pure,
Nu am secrete ascunse,
Nici gânduri impure.

În mine vei găsi tot ceea ce vrei
Căci nu-ţi voi împărţi iubirea la trei,
Dragostea mea este curată,
E mai de preţ ca bogăţia toată.

Iubitul meu,
Eu te voi iubi mereu,
Nu-mi pasă de trecutul tău,
Îmi pasă doar de sufletul tău!


Din Volumul - Contraste

© Crisastemis





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu