joi, 18 februarie 2016

Dacă

Dac-ai fi o pasăre,
Aş vrea să fii pasărea
paradisului meu
Iar pieptul meu
ar fi cuibul tău
Unde te vei întoarce
mereu.

Dacă ai fi un norişor
M-aş face pentru tine cer
Sau o rază de soare
Plină de candoare,
Te-aş încălzi, aş străluci,
Cu fericire te-aş învălui.

Regina mea de-ai fi
Cu iubire te-aş acoperi,
Din aurul din stele
ţi-aş face inele
Iar din argintul lunii
Ţi-aş face mărgele.

De-ai fi amurgul serii
Sau frumuseţea verii
Aş înota cu tine
În valurile mării...

Te-aş face 
Crăiasa Apelor
Te-aş duce 
în lumea basmelor,
Ţi-aş construi 
un castel fermecat
Aşa cum poate 
nici nu ai visat,
Căci te iubesc 
cu-adevărat!

De-ai fi o floare,
Aş fi pentru tine culoare
Sau apa ce te va uda
Să-ţi prelungească viaţa.

Dacă râu aş fi,
Tu ai fi oceanul
Cu care mă voi contopi,
Etern te-aş iubi!

De vei fi tu 
mireasa mea,
Vom fi împreună 
mii de vieţi,
Voi fi răsăritul 
în ale tale dimineți,
Ne vom iubi 
nopți după nopți...
Vom fi răpuşi doar 
de-ale lui Cupidon săgeți.



Toate drepturile rezervate
© Crisastemis 

Din Volumul De Poezii  Publicat De Editura Nobilis
* La marginea infinitului *
Autor * Crisastemis





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu