vineri, 8 ianuarie 2016

Înlănțuiți de iubire

Iubito,
Visez la tine
în fiecare seară,
Simt adierea vântului suav
de primăvară
Prin părul tău frumos
de abanos.
Îmi apari în orice vis
Ca floarea albă de cais,
Îţi simt mirosul îmbietor,
Și mi-e atât de dor
Să ne iubim...
Doar tu mă faci să simt
că pot să zbor.

Iubito, când te privesc
În patima plăcerii mă rătăcesc,
Cât de mult te doresc!
Sunt ca un vânător periculos
ce-și urmărește prada,
Sunt leul fioros
Iar tu ești căprioara,
Vreu să te prind în lațul meu
și să te leg cu lanțul greu
Să nu mai poți scăpa,
Vreau să rămâi pe veci a mea.
Te voi lega de mine
Cu lanțuri de iubire,
Căci pofta de tine-mi este
Mult mai presus de fire.

Nu există altceva
Cu care să te pot asemăna,
Cât eşti de frumoasă, iubita mea!
Lasă-ţi fruntea în palma mea,
Dă-mi inima ta,
Eu am să-ţi dau
toată dragostea.
Vreau să-ţi acopăr trupul
cu sute de mângâieri,
Îţi voi da mii de sărutări.

Hai să plutim pe aripile iubirii,
Să ne lăsăm în voia fericirii!
Înlănţuiţi în dansul dragostei
Să depășim culmile nemuririi!



Toate drepturile rezervate
©  Crisastemis







 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu