marți, 4 iunie 2024

🎼 Pe aripile muzicii

La ceas târziu, iar mă înalț în zbor 

Pe aripile muzicii pe care o ador,

Sufletu-mi plutește ca un fulg, ușor,

Scăldat în lumina blândă a stelelor;


Mă rătăcesc voit prin Infinit

Ca într-o călătorie fără de sfârșit,

Iubirea Pură ce încă nu a asfințit

Mă acompaniază ca de-obicei, tacit.


Doamne, ce fericită sunt

Când mă pot desprinde de pe pământ

Cu puterea minții oricând,

Având doar lucruri frumoase-n gând!


Spre Tine, lejer urcând,

Laude nenumărate-Ți aducând,

Să nu te supăr nicicum încercând,

Că ești atât de Blând... !


M-ai ajutat să îmi creez

Un Univers în care evadez

Ca să evoluez, nu să mă degradez,

Între rău și bine să nu oscilez.


Mi-ai dat o inimă mare 

Ce are putere de regenerare

Chiar de mai varsă lacrimi amare

Ce parcă-s niște mărgăritare.


Mă doare că viața este trecătoare,

Pe zi ce trece mai scurtă îmi pare,

De-aceea plâng uneori în disperare

Și îmi pun multe semne de-ntrebare.


Autor - Crisastemis 

Din Volumul - Ghidată de iubire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu