luni, 27 mai 2024

Pe măsură ce... ⏳

Pe măsură ce trece timpul,

Prețuiesc la maxim viața,

Vreau să iau din ea doar dulceața,

Să îmi surâdă mereu fața;


Pe măsură ce la tâmple-mi cresc

Ghiocei, pe care-i îndrăgesc,

Nu-mi irosesc nici măcar o zi inutil,

Ce-mi este ostil, trimit iute în exil;


Pe măsură ce mă-ndrept 

Spre bătrânețe, nu aștept 

Niciun tren rapid să vină

Să facă umbră unde e lumină;


Iau totul cu încetinitorul 

Ca să fentez cumva viitorul,

Nu mă grăbesc s-ajung undeva,

De tot ce-mi place, nu mă voi priva;


Ca de-obicei voi continua 

Să fac ce-mi spune inima,

Ce mă îndeamnă sufletu-mi boem

Din care s-a născut acest poem.


Pe măsură ce-n vârstă voi înainta

În urma-mi și mai des voi lăsa 

Parfum intens de Fericire 

Făcut din Esență de Iubire.


Autor - Crisastemis 

Din Volumul - Ghidată de iubire 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu