joi, 30 mai 2024

O anumită stare... 🌃

Adesea mă lovesc din întâmplare 
De șiruri de semne de-ntrebare
Ce-mi dau o anumită stare
Dacă nu găsesc răspunsuri clare;

Stau în tăcere la răscruci de vise
Cu luminile din sufletu-mi aprinse
Când stelele pe cer sunt stinse
În nopțile de cenușiul grijilor atinse;

Privesc pe fereastra lumii până-n zori 
Cu ochii minții, mari, strălucitori,
Dau la o parte păturile negre de nori,
Îmi pictez viitorul apropiat în culori.

În general sunt foarte optimistă,
Trec totul cu atenție-n revistă, 
Inima-mi spune: "Rezistă, 
Chiar de e periculoasă a vieții pistă!"

Am credință, speranțe mii
Ce nu dispar ca puful de la păpădii,
Mă rog ca oamenii să știe a se iubi,
A se-nțelege, în pace a trăi...

Dumnezeu să le ajute tuturor,
Să le fie sprijinitor, ocrotitor,
De necazuri și nevoi izbăvitor
Acum și-n tot restul zilelor!

Autor - Crisastemis 
Din Volumul - Ghidată de iubire 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu