vineri, 28 iunie 2019

Fără perfecțiuni

Nu sunt perfectă, nu ești perfect,
Fiecare avem câte un mic defect,
Suntem ca două litere din alfabet,
Mergem pe cărarea vieții, de mână, încet.

Eu te iubesc așa cum ești
Căci atunci când îmi zâmbești
Răsare soarele într-o secundă,
Inima îmi abundă de fericire.

Nu sunt geloasă, dar tu ești,
Din cap până-n picioare
Întotdeauna mă privești
Și te temi adeseori
Că alt bărbat mi-ar putea fura inima
Pe care sunt pictați fluturi multicolori.

Mie mi-e frică uneori
Că vor veni ninsori sau ploi infernale
Care-ar putea șterge
Paginile pline, nu goale,
Din caietul nostru cu memorii.

Trandafirii din Grădina Bucuriei
Într-un minut s-ar usca
Dac-ai dispărea din viața mea,
Ziua, noapte mi-ar părea,
Sufletul mi-ar sângera.

Nu sunt minunea lumii,
Nu ești buricul pământului,
Dar mă învârt în jurul tău
Ca un corp ceresc,
Cu fiecare clipă care trece
Mai mult te doresc.

Îți mulțumesc iubite
Că-mi ești alături neîncetat,
De când suntem împreună
Doamna Tristețe a sucombat,
Nefericirea a plecat
Pe-un drum lung, întunecat,
Lacrimile-mi toate-au dispărut în neant.

Autor - Crisastemis
Din Volumul - Valuri uriașe de iubire





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu