joi, 13 iunie 2019

Ca altădată

Iubește-mă cu, sau fără temei,
Presară parfum de tei
Pe trupu-mi de sirenă,
Strânge cu o clemă timpul
Ca să nu mai treacă,
Ține-mă oleacă în brațele-ți calde
Să văd străluciri de smaralde-n ochii tăi.

Dezbracă-mă de așteptări,
Îmbracă-mă în petale de flori,
Zăpăcește-mă cu tandre mângâieri,
Dă-mi sărutări repetate în această noapte
Când stelele-s aliniate pe bolta senină!

Rupe răul din rădăcină
Când inima-mi suspină de dorul tău,
Desenează un careu în care să stau
Ca să nu mă iau la ceartă cu lumea toată
Când lupt pentru iubirea 
noastră nevinovată.

Iubește-mă ca altădată
Cu dragoste nebună nelimitată,
Lasă mândria la o parte,
Clopotul Fericirii bate cu putere,
Nu vreau să-ți spun Adio, 
Nici La revedere!

Nu mă pierde printre litere
Nici printre amintiri
Când scrii versuri despre imposibile iubiri,
Știu că nu există trandafiri fără spini,
Că oameni buni sunt prea puțini.

Iubește-mi sufletul curat
În care te-am baricadat forțat,
Îmi ești prizonier pe viață,
Cu tine vreau să fiu în fiecare dimineață
Și când pun capul pe pernă seara, târziu.

Lasă-mă să-ți fiu tot ce dorești,
Du-mă în lumi împărătești,
Spune-mi că mă iubești
Cum mă iubeai demult,
Nu vreau să te gândești prea mult,
Am să tac și-am să ascult
Cum îți bate inima,
Căci știu că nu ai dăruit-o altcuiva!

Toate drepturile rezervate 

© Crisastemis
Din Volumul - Vise trădate



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu