luni, 29 aprilie 2019

Sunt o romantică

Mi-am creat o lume fantastică
În care sunt regină,
Stăpână pe tot ce mișcă;
Urzica invidiei nu mă pișcă,
Câinii mă latră, dar nu mă mușcă,
Dumnezeu are grijă de viața mea
Căci știe cât de bună mi-este inima.

Sunt ca o rază de soare,
N-am limite, nici hotare,
Când nu-i furtună pe mare
Ajung până la capătul pământului,
Zbor ca o pasăre prin mijlocul văzduhului
Când vrea suflețelul meu,
Îngerii păzitori mă apără de tot ce-i rău.

Îmi ajut aproapele mereu,
Nu am pe umeri niciun sac greu cu poveri,
Mă bucur de primăveri și de veri,
De toamnele pictate în culori de vis,
De iernile albe, când din cerul deschis
Cad fulgi mari de catifea 

Care înfrumusețează poezia mea.

Sunt o visătoare,
Când Luna răsare, dansez printre stele,
Strălucesc la fel ca ele,
Stau departe de tot ce e urât,
Pe așternut din petale de flori
Adorm în fiecare seară,
În zori mă plimb prin codrii
Cu frunza deasă sau rară,
Sunt fericită că trăiesc...

Iubesc natura și tot ce mă înconjoară,
Îmi plac oamenii frumoși la suflet,
Cu inimi curate
Care știu să se bucure la fel ca mine
De viață, de iubire, de libertate.

Autor - Crisastemis
Din Volumul - Vise în culori


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu